maandag 13 januari

14 januari 2014 - Colón, Panama

Half 6 mn bed uit. Lunchpakket je ophalen omdat we nog niet kunnen ontbijten op dat tijdstip. We gaan naar de imi side. Een groep van 30 negers krjjgen een maandagmorgen speech wij ontbijten onder tussen. Deze dag verloopt wel aardig. We maken grapjes over de krokodillen in het water waar wij de ferry bouwen. Ze zijn ongeveer 3 meter lang en lusten graag honden die op de side lopen.ik heb nog geen krokodil gezien. Halverwege de dag stopt de kraan er mee, water in de brandstof tank. Na een half uurtje kunnen we weer verder. Het is warm deze dag 33 graden en een luchtvochtigheid van 65% dat is heel benauwd! In de morgen als er nog geen wind staat heb je last van vliegen, voor het blote oog nauwelijks waarneembaar. Ze zijn wel gruwelijk irritant, morgen toch maar een shirt meenemen voor over mn hoofd omdat deet ook niet werkt. Ik ben al een beetje verbrand, maar zonnebrand smeren helpt ook weinig omdat je heel veel zweet. De terugweg was een gekkenhuis, spitsuur in colon is gaaf ! Je ziet de meest rare dingen . Na lekker gedouched te hebben en gegeten te hebben ga ik vroeg naar bed. Wat een dag!