05-11-2014 (vervolg)

6 november 2014 - Panama-stad, Panama

Op de vluchtstrook kkmen we er achter dat 1 wiel er bijna is afgelopen! Oeps, alles maar ff natrekken dan.de winterbanden zijn er de vorige dag onder gezet maar alleen handvast gezet. Stom foutje maar goed dat er geen ongelukken gebeurt zijn. Vervolgens rijden we druk in gesprek ook nog een schiphol voorbij eenmaal aangekomen op schiphol moeten we gaan onderhandelen met mijn spaanse buurvrouw of haar plekje te ruilen is voor leo uiteindelijk zitten we toch naast elkaar dat is wel zo leuk voor een vlucht van 11 uur.
Eenmaal in panama is het benauwd en lekker warm. We bellen met xavier maar er is niks geregeld, geen taxi geen hotel we zijn officieel ook pas op maandag welkom. Dan maar zelf naar het riu hotel met een taxi. De muziek staat echt te hard mijn oren piepen van de subwoofers vlak naast mijn hoofd, de spaanse folk is blij en uitbundige muziek! De chauffeur rijd snoeihard met zijn nissan hij zegd: 400000km without problems! Hij schakeld terug en geeft plankgas. Het hotel is erg lux, 5 sterren grote kamer op de 20ste verdieping met uitzicht op zee de wolkenkrabbers zijn hier in de aanbieding ,overal zijn ze of ze worden gebouwd. Het eten is super! Nog noout heb ik zo'n malse beef gegeten je krijgt ook geen steakmes bij gewoon een normaal bot mes en het glijd er zo doorheen.

Na het eten lopen we wat rond en doen een biertje in de karaoke bar tegeover het hotel waar een verjaardag gevierd word.de sfeer zit er aardig in, de een zingt nog valser dan de ander . Om half 12 gaan we naar bed (nl tjjd 05:30) we zijn al zo'n 24 uur in touw. Leo was jarig en heeft nog nooit een verjaardag van 30 uur meegemaakt (door 6 uur tijdverschil ).
Wat een dag!

1. Mamamar:
    6 november 2014
    Nou, dat was inderdaad een hele lange, heftige dag!
    Nu een paar dagen bijkomen!