Donderdag 9 januari

10 januari 2014

Om kwart voor 5 word ik door mn moeder uit bed geroepen. Het belooft een lange dag te worden. Na mn haar gedaan te hebben, wat gegeten te hebben en afscheid genomen te hebben vertrok ik naar de zaak na een bak koffie stond de taxi richting schiphol klaar. Onder weg naar schiphol haalde wij martijn op ( project leider combifloat). Met vijf man sterk komen we op schiphol aan, ik, martijn, collega lennard, en nick en cornoud van oechies elektro. Na een tweede ontbijt vertrekken we naar quito, ecuador daar doen we 12 uur over.we eten wat kijken wat films en slapen een beetje. Van ecuador naar panama doen we er an anderhalf uur over. Na dat we geland zijn moeten we door de douane dat duurt lang, eenmaal buiten worden we naar een hotel gebracht.het is een gaaf hotel met een beetje geschiedenis (kijk maar op Internet , melia panama canal hotel) en iedereen heeft een kamer appart. Het is mooi, groots en indrukwekkend. Met veel natuursteen, inpandige balkonnetjes en een grrot zwembad met palmbomen. Het bed is zo groot dat ik niet weet of ik in de lengte of breette moet liggen. Uiteindelijk val ik na lekker gedouched te hebben om half 12 (lokale tijd) in slaap.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. André de Raad:
    11 januari 2014
    Lekker gozer! Hoe lang blijf je daar?