Donderdag 16 januari

17 januari 2014 - Colón, Panama

We gaan verder met de oprijkleppen monteren, dat gaat prima.als we een kant gereed hebben moet de ferry worden omgedraaid. De vorige keer was dat geen succes maar dolphin zij dat er ju een schipper was die meer ervaring had.ik heb nog nooit gevaren maar ik weet zeker dat ik het beter kon dan deze schipper! 4 keer iets proberen wat niet kan, een gebrek aan inzicht en 2 keer tegen het ponton gebotst. De eerste deuken en krassen zijn een feit.
na het werken gauw douchen, eten en dan klaas en leo ophalen in panama city. Ik heb heen gereden en lennard terug. we waren nog maar net weg of we verloren op de rijksweg de kunstof binnenwerk van de pickupbak(daar kwamen we op de luchthaven pas achter). Vervolgens rijden we 150 kmh op de snelweg en worden we ingehaald door een vrachtwagen met trailer, open uitlaten en een heleboel lichtjes. In panama city zonder navigatie of kaart was ook geen succes met de gps op de telefoon konden we zien waar we waren.het is een grote gaos in de stad en ik heb zelden zoveel kuilen gezien. Uiteindelijk lig ik weer in bed en ga ik lekker slapen. Wat een dag!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade